phoca_thumb_s_sgh_logoRuszyła druga edycja kursu dla studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, organizowanego we współpracy z firmą Procter & Gamble. Celem zajęć o nazwie „Brand Management w międzynarodowej firmie” jest zaprezentowanie studentom, jak w praktyce wygląda praca polegająca na zarządzaniu markami w globalnej firmie, takiej jak P&G. Zajęcia potrwają do końca maja 2010 roku.

 
Trzydziestu wybranych studentów otrzymało możliwość uczestniczenia w wyjątkowych zajęciach organizowanych dzięki współpracy firmy Procter & Gamble ze Szkołą Główną Handlową. 12 marca br. oficjalnie rozpoczęła się druga edycja kursu, który w zeszłym roku cieszył się niezwykle dużym uznaniem wśród studentów.

 
Zajęcia rozpoczęły się wystąpieniem prof. Piotra Płoszajskiego, Kierownika Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Marka Kapuścińskiego, Dyrektora Generalnego P&G w Polsce. „Sam jestem absolwentem SHG, dlatego zawsze, kiedy tu przychodzę, czuję, że jestem jednym z Was.” – powiedział Marek Kapuściński, witając się ze studentami.

 
W trakcie trzech miesięcy zajęć, młodzi ludzie będą mięli nie tylko możliwość zapoznania się z teoretycznymi zasadami Brand Managementu, ale przede wszystkim zaznajomią się z tą często ciekawszą, praktyczną stroną zarządzania. Podczas 30 godzinnych warsztatów, opracują strategię działania dla jednej z najbardziej znanych marek Procter & Gamble. W przygotowywaniu swoich rekomendacji, mogą liczyć na pomoc najlepszych specjalistów P&G, w tym także samego Dyrektora Generalnego, Marka Kapuścińskiego.
 
Oprócz zajęć w gmachu głównym SGH,  studenci wezmą udział w spotkaniach organizowanych w biurze P&G w Warszawie. Kurs zakończy się zorganizowaną specjalnie dla jego uczestników imprezą, która będzie miłym podsumowaniem wspólnie spędzonego czasu.


 
***

Stawiamy na rozwój

Procter & Gamble należy do najbardziej cenionych i pożądanych pracodawców w Polsce. Od początku swojego istnienia firma zdobywa czołowe miejsca i wyróżnienia w najważniejszych rankingach.
 
W 2009 roku Procter & Gamble to według studentów:
- Pracodawca Marzeń – I miejsce w ogólnopolskim rankingu „Kompas”
- Pracodawca Roku – III nagroda w rankingu „AISEC”
- Najlepszy pracodawca – I miejsce w plebiscycie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości SGH.
 

Od przeszło 130 lat firma stosuje strategię budowania swojej organizacji „od wewnątrz”. Oznacza to, że pracownicy zaczynają karierę w P&G na podstawowych stanowiskach menedżerskich i poprzez zarządzanie różnorodnymi projektami, pracę w międzynarodowych zespołach i dostęp do szerokiego wachlarza szkoleń zyskują wiedzę i doświadczenie niezbędne do obejmowania coraz wyższych stanowisk w firmie. Kierując się zasadą „budowania organizacji od wewnątrz” P&G ma świadomość, że obecni studenci i absolwenci to potencjalnie jej przyszli liderzy, dlatego poszukuje utalentowanych osób z dużym potencjałem i chęcią rozwoju oraz zapewnia im dostęp do wiedzy, dzięki której mogą doskonalić swoje umiejętności.

Procter & Gamble to jedna z największych, międzynarodowych firm FMCG. Cztery miliardy razy dziennie, marki P&G pojawiają się w życiu ludzi na całym świecie. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli asortymentowych, w skład, którego wchodzą godne zaufania, wiodące marki wysokiej jakości takie jak: Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Gain, Pringles, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Actonel, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun i Fusion.

 

 

!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->