Adresatami seminarium są rektorzy, kanclerze oraz dziekani. Do udziału w konferencji zaproszeni są również pracownicy działów technicznych, administracyjnych, bezpieczeństwo, kadrowych, obsługi studentów, a także informatycznych działających na uczelniach. Konferencja odbędzie się w Centrum Bankowo-Finansowym “Nowy Świat”.
Jak reklamować uczelnie? Jak rekrutować studentów z zagranicy? Które formy komunikacji z kandydatem w rekrutacji międzynarodowej są najbardziej skuteczne?
W seminarium Uczelnia na miarę potrzeb udział wezmą specjaliści oraz osoby z wieloletnim doświadczenie w zakresie marketingu i promocji, m. in.:
- Katarzyna Świerk - Kierownik, Biuro Nauki i Współpracy z Zagranicą, Uniwersytet Gdański,
- dr hab. Marek Kowalski - kierownik projektu Otwartego Systemu Antplagiatowego, Uniwersytet Kardynała Stefan Wyszyńskiego w Warszawie, Wydział Matematyczno – Przyrodniczy,
- Kamil Bolek - Dyrektor Marketingu LifeTube,
- mgr Mariusz Czerniak - Kierownik, Pracownia komputeryzacji toku nauczania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,
- Anna Jędrzejczak - Kierownik ds. kluczowych klientów, Plagiat.pl,
- Piotr Gajewski - Dealer Manager, Sony Professional Solutions Europe,
- Anna Rolczak - dyrektor centrum promocji, Uniwersytet Łódzki,
- dr Dariusz Woźniak - Dziekan Wydziału Nauk Społecznych i Zarządzania, Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University.
Organizatorem konferencji Uczelnia na miarę potrzeb jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu.
Więcej informacji na temat konferencji oraz pełen program wydarzenia znajdziesz tutaj.